Критерії оцінки роботи учнів 

   1. Розуміння завдання 
Високий рівень: 
Робота демонструє точне розуміння завдання - виявлено подібність і відмінність різних обчислювальних систем. 
Достатній рівень: 
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел. 
Середній рівень: 
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється. 
2. Виконання завдання 
Високий рівень: 
Розглядаються принципи побудови різних обчислювальних систем; висновки аргументовані; всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел. 
Достатній рівень:
Не вся інформація взята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми. 
Середній рівень: 
Випадкова добірка матеріалів; інформація неточна чи не має відношення до теми; неповні відповіді на запитання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію. 
3. Результат роботи 
Високий рівень: 
Чітке і логічне представлення інформації; вся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції. 
Достатній рівень:
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші роботи. 
Середній рівень: 
Матеріал логічно не вистроєно і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на головне питання. 
 
4. Творчий підхід 
Високий рівень: 
Представлено різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору мікрогрупи. 
Достатній рівень:
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновків. 
Середній рівень:
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з відповіддю на основне питання веб-квесту.
 
Бланк оцінки
Прізвище та ім'я учня Розуміння завдання Виконання завдання Результат роботи Творчий підхід Загальна оцінка